سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

همکار محترمی ایمیل زده بودند و سوالاتی پرسیده بودند که بنده به دلیل مشغله ناشی از اجرای برنامه مدرسان و داوران استانی نتوانستم پاسخبدهم گله کردند حق هم دارند . اما حقیقت این است که تلاش کردم روز سه شنبه با ایشان تماس بگیرم منظورم ۲۰ اسفند را می گویم اما موفق نشدم .

می توان این جمله را اضافه کرد که : در خصوص چگونگی پشتیبانی از پایان نامه کاملا توضیح دادم . اما پاسخ سوال یک که پرسیده بودند :"اگر پروپوزالم را بفرستم پایان را نیز باید تحویل بدهم :

جواب :" بله پروپوزال مرحله اول و ثبت نام شما در لیست است . وقتی می توان برای شما سند مالی تنظیم کرد که دفاع پایان نامه انجام شده باشد و در ضمن یک جلد پایان نامه تحویل گروه تحقیقات نمایید با ذکر این جمله در پشت جلد که " این پایان نامه با حمایت مالی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تهیه شده است ."

در پاسخ به سوال دوم که پرسیدند:"آیا پایان نامه متعلق به گروه تحقیقات می شود . :؟ بله . طبیعی است که با پشتیبانی مالی تمام حقوق اثر به گروه تحقیقات تعلق دارد . "

در خصوص کاربست پایان نامه ها در حال اقدام هستیم . همکار یا دانشجوی فارغ التحصیل ارشد و دکترا که فارغ التحصیل می شوند دفاعی را در شهرستان با همکاران مرتبط با موضوع خواهند داشت و سپس با شرکت در جلسه کاربست اداره اقدام به بررسی راه های اجرای یافته های پژوهی می نمایند .

برای دریافت دستورالعمل کاربست به عناوین مطالب توجه فرمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو